~5. Placuszki na musie jabłkowym

Razowe placuszki na musie jabłkowym

♫ Numb bears 


Razową mąkę pszenną (3 łyżki ok. 30 gram) wymieszałam z proszkiem do pieczenia (ok. 1/3 łyżeczki) i cynamonem (1/2 łyżeczki). Dodałam mus jabłkowy (60 g), oleju (1 łyżeczka) i dobrze wymieszałam, tak żeby nie została ani jedna grudka. Stopniowo dodawałam wodę, aż do osiągnięcia konsystencji "racuchowego" ciasta (ok. 2-3 łyżek). Smażyłam na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej, można smażyć także na odrobinie dobrze rozgrzanego oleju (i w tej opcji wychodzą chyba nawet lepsze).

A do tego drobno pokrojona śliwka z orzechami arachidowymi (garść) i herbatka z jagodą acai.




Ostatnie śniadanie w domu. Od jutra czekają mnie śniadania w niebie, z widokiem na góry. Wracam za jakiś czas 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz