~52. Kasztanowa owsianka.

Kasztanowa owsianka

 What the World Needs Now Is Love - Jackie DeShannon 


Płatki owsiane (30g) ugotowałam na mleku sojowym (trochę ponad 1 szklankę). Pod koniec gotowania dodałam startą gruszkę (1) i dalej gotowałam. Gdy uzyskałam już moją ulubioną konsystencję dodałam drobno pokrojone upieczone kasztany (6), jagody goji (1 łyżka), orzechy włoskie (1 garść) i mielone siemię lniane (1 łyżeczka) i dokładnie wymieszałam.



Po tak pysznym, bardzo wczesnym śniadaniu mogę rzucić się w wir świątecznych przygotowań do rodzinnej wieczerzy.

Wam wszystkim życzę spełnienia marzeń, żeby wszystko było dokładnie takie jak tego sobie życzycie :) ! 

2 komentarze:

  1. Kasztanowa brzmi świetnie! :) No i tobie też kochana wesołych i pogodnych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie! Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń