~54. Kakaowo-kokosowa jaglanka z figami.


Kakaowa jaglanka z figami.


Do gotującego się mleka ryżowego (1 i 1/2 szklanki) dodałam kakao (1 czubata łyżeczka) i dokładnie rozmieszałam. Następnie dodałam kaszę jaglaną (40 g) i gotowałam do miękkości. Pod koniec gotowania dodałam starte jabłko (1), drobno pokrojone figi (2) wymieszałam i gotowałam aż zmiękną. Po ugotowaniu dodałam jagody goji (1 łyżka), wiórki kokosowe (2 czubate łyżki) i migdały (garść), wszystko dokładnie wymieszałam.



Figi to dla mnie jeden z najbardziej świątecznych owoców jakie znam. Od zawsze kojarzyły mi się z Wigilijnymi słodkościami. Dodanie ich do śniadania pozwala cieszyć się tym cudownym czasem w roku o każdej porze dnia :) Szkoda tylko, że Święta trwają tak krótko i, że już powoli trzeba wracać do codzienności...

6 komentarzy:

  1. akurat fanką fig nie jestem, ale jak widzę te smaki w Twoim kubeczku to od razu ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. figi, najlepsze! ale u mnie na świąteczny okres kupujemy tylko suszone, również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna! tak jakos z wakacjami mi się skojarzyła :)
    zapraszam na akcje: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej kusi kokos, jutro rano wypróbuje ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kokos tak uwielbiam, że dodaję gdzie tylko się da :D

      Usuń